Užduotys

PRADEDANTIEJI - 1 KLASĖS UŽDUOTYS

  • 13. Užduotis "atminties žaidimas"

    Paspausti norint programuoti SCRATCH programos langą

    Šios pamokos tikslas yra sukurti atminties žaidimą, kuriame kas vienu būgno mušimu pasirodo atsitiktinai 1 iš 4 veikėjų susijusių su būgno spalva (mūsų atveju mergaitė su skirtingos spalvos suknele). Veikėjus geriausia būtų pasirinkti (arba nusipiešti) savo. Pirmiausia veikėjas turi pasirodyti 3 kartus kas vieną sekundę ir turi suskambėti būgnas. Mes turime įsiminti pasirodžiusios mergaitės suknelės spalvos eiliškumą (arba mūsų sukurto veikėjo spalvos eiliškumą). Tada mes turime tokia pat eilės tvarka sumušti į būgnus (tokia pat būgnų spalvų eiliškumu). Jei mes teisingai sumušime būgnų eiliškumą, kaip ir mūsų pasirodžiusio veikėjo spalvų eiliškumą, tada sakome „Laimėjome“ ir gauname tašką. Jei ne, sakome „pralaimėjime“ ir sustabdome žaidimą. Jei mes laimėjome, tada turime dar kartą kartoti žaidimą, bet veikėjo (mergaitės) pasirodymų seka turi padidėti vienetu. Žaidimo esmė – žaidėjas turi prisiminti kiek įmanoma daugiau pasirodžiusių veikėjo spalvų (sekų) ir sumušti tam tikro būgno spalvą.

  • video aprašas
  • Sprendimas
  • Atsakymas

PAŽENGĘ - 2 KLASĖS UŽDUOTYS

ŽINOVAI 3-4 KLASĖS UŽDUOTYS

IŠMANANTYS 5-8 KLASĖS UŽDUOTYS

EKSPERTŲ UŽDUOTYS 

Redaktorius
Vykdyti Stabdyti Naujas