Žaidimo tikslas išvengti kamuoliukų ir sunaukinti priešus. Padaryti kiek įmanoma panašesnį žaidimą.
Žaidimo tikslas pagauti kiek įmanoma daugiau žvaigždžių. Padaryti kiek įmanoma panašesnį žaidimą.
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą. Kad būtų lengviau susigaudyti koordinatėsė, paspaudus ant paveikslėlio pelytės mygtuku gausime foną su koordinatėmis.
Raktiniai žodžiai, kuriuos panaudosime: void, setup(), size, rect, ellipse, background. Ekrano dydis 400 ilgio ir 400 aukščio (400x400 pikseliai)
1. void setup() { size(400, 400); } 2. tada rašome void draw() { 3. parašome, ad turėtume foną, komanda background(200, 255, 230); ir trys kintamieji (skaičiai). Pirmas skaičius raudonos spalvos intensyvumas Antras skaičius žalios spalvos intensyvumas Trečias skaičius mėlynos spalvos intensyvumas prisiminkite: skaičiaus invensyvumas galimas nuo 0 iki 255 (kuo didesnis skaičius tuo daugiau bus tos spalvos). fill(?,?,?); vietoje klaustukų turime įrašyti skaičių, kad gautime spalvą. rect(?, ?, ?, ?); - stačiakampis, kuriam reikia 4 kintamųjų (skaičių). Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius stačiakampio ilgis Ketvirtas skaičius stačiakampio aukštis. Mums dar reiks apskritimo. Apskritimą nubrėžti naudosime raktažodį ellipse(?, ?, ?, ?) ir 4 kintamuosius (skaičius) Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius elipsės ilgis Ketvirtas skaičius elipsės aukštis.
Atsakymas skirtas pasitikrinti
void setup() { size(400, 400); } void draw() { background(200, 255, 230); fill(100, 250, 30); rect(50, 50, 200, 200); fill(250, 0, 230); rect(300, 200, 50, 100); fill(250, 30, 30, 100); ellipse(120, 300, 220, 150); }
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą. Kad būtų lengviau susigaudyti koordinatėsė, paspaudus ant paveikslėlio pelytės mygtuku gausime foną su koordinatėmis.
Raktiniai žodžiai, kuriuos panaudosime: void, setup(), size, rect, ellipse, background. Ekrano dydis 400 ilgio ir 400 aukščio (400x400 pikseliai)
1. void setup() { size(400, 400); } 2. tada rašome void draw() { 3. parašome, ad turėtume foną, komanda background(200, 255, 230); ir trys kintamieji (skaičiai). Pirmas skaičius raudonos spalvos intensyvumas Antras skaičius žalios spalvos intensyvumas Trečias skaičius mėlynos spalvos intensyvumas prisiminkite: skaičiaus invensyvumas galimas nuo 0 iki 255 (kuo didesnis skaičius tuo daugiau bus tos spalvos). fill(?,?,?); vietoje klaustukų turime įrašyti skaičių, kad gautime spalvą. rect(?, ?, ?, ?); - stačiakampis, kuriam reikia 4 kintamųjų (skaičių). Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius stačiakampio ilgis Ketvirtas skaičius stačiakampio aukštis. Mums dar reiks apskritimo. Apskritimą nubrėžti naudosime raktažodį ellipse(?, ?, ?, ?) ir 4 kintamuosius (skaičius) Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius elipsės ilgis Ketvirtas skaičius elipsės aukštis.
Atsakymas skirtas pasitikrinti
void setup() { size(400, 400); } void draw() { background(200, 255, 230); ellipseMode(CENTER); rectMode(CENTER); stroke(0); fill(150); rect(320,190,20,100); fill(255); ellipse(320,160,60,60); fill(0); ellipse(301,160,16,32); ellipse(339,160,16,32); stroke(0); line(310,240,300,250); line(330,240,340,250); }
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą. Kad būtų lengviau susigaudyti koordinatėsė, paspaudus ant paveikslėlio pelytės mygtuku gausime foną su koordinatėmis.
Raktiniai žodžiai, kuriuos panaudosime: void, setup(), size, rect, ellipse, background. Ekrano dydis 400 ilgio ir 400 aukščio (400x400 pikseliai)
1. void setup() { size(400, 400); } 2. tada rašome void draw() { 3. parašome, ad turėtume foną, komanda background(200, 255, 230); ir trys kintamieji (skaičiai). Pirmas skaičius raudonos spalvos intensyvumas Antras skaičius žalios spalvos intensyvumas Trečias skaičius mėlynos spalvos intensyvumas prisiminkite: skaičiaus invensyvumas galimas nuo 0 iki 255 (kuo didesnis skaičius tuo daugiau bus tos spalvos). fill(?,?,?); vietoje klaustukų turime įrašyti skaičių, kad gautime spalvą. rect(?, ?, ?, ?); - stačiakampis, kuriam reikia 4 kintamųjų (skaičių). Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius stačiakampio ilgis Ketvirtas skaičius stačiakampio aukštis. Mums dar reiks apskritimo. Apskritimą nubrėžti naudosime raktažodį ellipse(?, ?, ?, ?) ir 4 kintamuosius (skaičius) Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius elipsės ilgis Ketvirtas skaičius elipsės aukštis.
Atsakymas skirtas pasitikrinti
void setup() { size(400, 400); } void draw() { background(200, 255, 230); fill(100, 250, 30); rect(50, 50, 200, 200); fill(250, 0, 230); rect(300, 200, 50, 100); fill(250, 30, 30, 100); ellipse(120, 300, 220, 150); }
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą. Kad būtų lengviau susigaudyti koordinatėsė, paspaudus ant paveikslėlio pelytės mygtuku gausime foną su koordinatėmis.
Raktiniai žodžiai, kuriuos panaudosime: void, setup(), size, rect, ellipse, background. Ekrano dydis 400 ilgio ir 400 aukščio (400x400 pikseliai)
1. void setup() { size(400, 400); } 2. tada rašome void draw() { 3. parašome, ad turėtume foną, komanda background(200, 255, 230); ir trys kintamieji (skaičiai). Pirmas skaičius raudonos spalvos intensyvumas Antras skaičius žalios spalvos intensyvumas Trečias skaičius mėlynos spalvos intensyvumas prisiminkite: skaičiaus invensyvumas galimas nuo 0 iki 255 (kuo didesnis skaičius tuo daugiau bus tos spalvos). fill(?,?,?); vietoje klaustukų turime įrašyti skaičių, kad gautime spalvą. rect(?, ?, ?, ?); - stačiakampis, kuriam reikia 4 kintamųjų (skaičių). Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius stačiakampio ilgis Ketvirtas skaičius stačiakampio aukštis. Mums dar reiks apskritimo. Apskritimą nubrėžti naudosime raktažodį ellipse(?, ?, ?, ?) ir 4 kintamuosius (skaičius) Pirmas skaičius atstumas nuo krašto. Antras skaičius atstumas nuo viršaus. Trečias skaičius elipsės ilgis Ketvirtas skaičius elipsės aukštis.
Atsakymas skirtas pasitikrinti
void setup() { size(400, 400); } void draw() { background(200, 255, 230); ellipseMode(CENTER); rectMode(CENTER); stroke(0); fill(150); rect(320,190,20,100); fill(255); ellipse(320,160,60,60); fill(0); ellipse(301,160,16,32); ellipse(339,160,16,32); stroke(0); line(310,240,300,250); line(330,240,340,250); }
Padaryti, kiek įmanoma panašesnį į pateiktą pavyzdį. Figūros bus kviečiamos per metodus pateikiant parametrus.
Padaryti, kiek įmanoma panašesnį į pateiktą pavyzdį. Turi būti atvaizduojami apuokai, kurių dydis kinta.
Sukurti kaip pavaizduota. Rutuliukai turi būti atvaizuodjami kaip taškai, kurių pozicijos ir greitis (greitis atsitiktinis), saugojamas masyve. Turi būti 100 taškų masyvas. X, Y koordinatės ir greitis saugomi atskiruose masyvuose.
Sukurti kaip pavaizduota. Turime sukurti trijų dimencijų vaizdą. Rutuliukai turi būti atvaizuodjami kaip taškai, kurių pozicijos ir greitis (greitis atsitiktinis), saugojamas masyve. Turi būti 200 taškų masyvas. X, Y, Z koordinatės ir greitis saugomi atskiruose masyvuose. Rutuliukai turi skristi iš abiejų pusių.
Reikia sukurti programą, kaip parodyta. Mygtukai turi būti aprašome kaip objektai.
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą. Kad būtų lengviau susigaudyti koordinatėse, paspaudus ant paveikslėlio pelytės mygtuku gausime foną su koordinatėmis.
Turime kintamuosius, kurie pateikti kode. Reikia tuos kintamuosius panaudoti, kad gautme tokį pat vaizdą kaip pateikta. pvz line(a, f, b, g);
Reiks panaudoti: line, rect, ellipse, triangle
Programuojame processing programoje arba paspaudus mygtuką "programuoti" turėsime langą, kuriame atliksime veiksmus analogiškus processing programai. Nustatome ekrano dydį: size(600, 600); NoStroke() raktažodžiu nustatome, kad būtų paveikslėliai be linijų kraštinėse. Nustatome fono spalvą pasinaudojus background(?); ? - [0..255]. Stačiakampiui piešti pasinaudojame rect(?, ?, ?, ?); ? - [0..255]. Elipsei piešti pasinaudojame ellipse(?, ?, ?, ?); ? - [0..255]. Norint piešti figūrą turime rašyti taip: beginShape(); vertex(?, ?); ... ... vertex(?, ?); endShape(); Norime piešti tik dalį ar visą ellipsę - naudosime arc(?, ?, ?, ?, ?, ?); 1 parametras atstumas nuo krašto. 2 atstumas nuo viršaus. 3 elipsės ilgis. 4 elipse aukštis. 5 kokiu kampu pradėsime piešti. 6 kokiu kampu baigsime piešti. Galimos kampo reikšmės nuo 0 iki 2*PI kas atitinka (0..360). Skaičius galime daryti ir didesnius bet jie yra kartotiniai ir neturi prasmės.
Atsakymas skirtas pasitikrinti
void setup() { size(600, 600); noStroke(); background(140); fill(170); rect(0, 0, width, 20); fill(160); rect(0, height-100, width, 100); fill(110); rect(0, height-110, width, 10); fill(180); rect(width/2-300/2, height-200, 300, 10); rect(width/2-260/2, height-190, 260, 15); rect(width/2-260/2, height-175, 10, 100); rect(width/2+260/2-10, height-175, 10, 100); fill(110); rect(width/2-260/2, height-75, 10, 5); rect(width/2+260/2, height-75, -10, 5); fill(160); rect(width/2-260/2, height-190, 260, 5); fill(200); rect(width/2+150, height-140, 70, 10); rect(width/2+150, height-130, 10, 60); rect(width/2+210, height-130, 10, 60); fill(220, 50, 110); rect(width/2+150, height-150, 70, 10); fill(110); rect(width/2+150, height-75, 10, 5); rect(width/2+210, height-75, 10, 5); fill(180); rect(width/2+150, height-130, 10, 5); rect(width/2+210, height-130, 10, 5); fill(200); rect(width/2-180, height-140, 200, 10); rect(width/2-180, height-140, 10, 70); rect(width/2+10, height-130, 10, 60); fill(220, 50, 110); rect(width/2-180, height-150, 200, 10); fill(110); rect(width/2-180, height-75, 10, 5); rect(width/2+10, height-75, 10, 5); fill(180); rect(width/2-180, height-130, 10, 5); rect(width/2+10, height-130, 10, 5); fill(255, 40); ellipse(width/2, 290, 50, 50); fill(255, 30); ellipse(width/2, 290, 60, 60); fill(255, 20); ellipse(width/2, 290, 70, 70); fill(255, 10); ellipse(width/2, 290, 80, 80); fill(255, 150); ellipse(width/2, 290, 40, 40); fill(30); rect(width/2-2, 0, 4, 250); fill(60); rect(width/2-50, 250, 100, 50); fill(0, 200, 255); rect(0, 100, 80, 300); fill(35, 190, 95); rect(0, 300, 80, 100); fill(220, 220, 255); beginShape(); vertex(0, 200); vertex(40, 230); vertex(40, 300); vertex(0, 300); endShape(); fill(200, 200, 235); rect(40, 230, 40, 70); fill(90, 90, 95); beginShape(); vertex(0, 200); vertex(80, 200); vertex(80, 240); vertex(40, 240); endShape(); fill(70, 70, 75); rect(15, 190, 20, 10); fill(200, 130, 215); rect(0, 240, 10, 30); fill(100); rect(0, 100, 80, 10); rect(80, 100, 10, 300); rect(0, 260, 80, 10); fill(120); rect(0, 400, 100, 10); fill(100); rect(0, 410, 90, 30); fill(80); rect(0, 410, 90, 10); fill(40); rect(0, 110, 110, 4); ellipse(110, 112, 12, 12); fill(255, 150); rect(50, 110, 50, 270); rect(50, 110, 50, 15); fill(200); rect(width-110, 190, 110, 170); fill(230, 175, 0); rect(width-100, 200, 100, 150); fill(190, 140, 0); ellipse(width/2-20, height-240, 30, 30); ellipse(width/2+15, height-240, 30, 30); fill(0, 150, 0); ellipse(width/2-25, height-248, 3, 3); fill(200, 150, 0); ellipse(width/2, height-240, 30, 30); fill(0, 150, 0); ellipse(width/2+3, height-250, 3, 3); fill(0, 150, 255); arc(width/2, height-240, 80, 80, 0, PI); fill(0, 120, 230); rect(width/2-42, height-240, 84, 5); fill(255, 30); rect(width/2-100, height-250, 30, 50); rect(width/2+100, height-250, -30, 50); fill(185, 15, 15, 150); rect(width/2-95, height-230, 20, 25); rect(width/2+95, height-215, -20, 10); fill(50); rect(width-35, height-125, 20, 25, 10, 10, 0, 0); }
Pagal pateiktą pavyzdį, padarykite įdentišką vaizdą.
Reiks panaudoti: cos, sin, sukurti objektą, radians, dinaminį masyvą (pvz.: ArrayList)
Atsakymas skirtas pasitikrinti
int maxAge = 100; ArrayListobj; boolean pause = false; void setup() { size(500, 500); background(120, 110, 100); obj = new ArrayList (); for (int i=0; i < 3; i++) { Objektas f = new Objektas(width/2, height/2); obj.add(f); } } void draw() { if (!pause) { for (int i=obj.size()-1; i>=0; i-=1) { Objektas f = obj.get(i); f.update(); if (f.distFromCenter >= width/2-50 || f.age > maxAge) { obj.remove(i); } f.display(); } if (frameRate < 30) { setup(); } } } class Objektas { float angleChangeAmt = radians(8); float speed = 1; float chanceSplit = 2; float splitAngle = radians(16); float x, y, prevX, prevY; float angle; float distFromCenter; int age = 0; Objektas(float _x, float _y) { x = _x; y = _y; prevX = x; prevY = y; angle = random(0, TWO_PI); } Objektas(float _x, float _y, float _angle) { x = _x; y = _y; angle = _angle; } void update() { age += 1; distFromCenter = sqrt(pow(width/2-x, 2) + pow(height/2-y, 2)); angle += random(-angleChangeAmt, angleChangeAmt); prevX = x; prevY = y; x += cos(angle) * speed; y += sin(angle) * speed; if (random(100) < chanceSplit) { Objektas f = new Objektas(x, y, angle+splitAngle); obj.add(f); angle -= splitAngle; } } void display() { stroke(255, 245, 235, 60); line(prevX, prevY, x, y); } }
Padarykite taip, kaip parodyta programoje. Turime panaudoti rekursija atvaizduojant paveikslėlį. Atvaizdavimui nesinaudoti žinomo dydžio ciklu.
int lygisMin = 3; int lygisMax = 10; float ilgis = 70; float kampasMin = PI/24; float kampasMax = PI/6; void recursiveTree (int lygis, float ilgis, float kampas){ if (lygis>0){ pushMatrix(); rotate (kampas); line (0,0,0,-ilgis); pushMatrix(); translate(0,-ilgis); scale (0.85f); recursiveTree (lygis-1, ilgis, kampas); popMatrix(); popMatrix(); pushMatrix(); rotate (-kampas); line (0,0,0,-ilgis); pushMatrix(); translate(0,-ilgis); scale (0.85f); recursiveTree (lygis-1, ilgis, kampas); popMatrix(); popMatrix(); } } public void setup() { size(500, 500); stroke(27, 25, 9); strokeWeight(3); } public void draw() { background(color(245,247,232)); float kampasP = map (mouseX, 0, width, kampasMin, kampasMax); int lygis = (int)map (mouseY, height,0, lygisMin, lygisMax); pushMatrix(); translate (width/2, height); recursiveTree (lygis, ilgis, kampasP); popMatrix(); }
statusas